Loading...

Ta strona wykorzystuje pliki cookies [więcej]

Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00

  • Potrzebna pomoc?

    +48 790 574 838

    +48 575 676 748

  • Napisz do nas @

    kontakt@formagsm.pl

    b2b@formagsm.pl

Jak mogę uzyskać wycenę naprawy?

Wstępną wycenę naprawy można uzyskać składając zapytanie poprzez formularz kontaktowy na stronie lub poprzez kontakt telefoniczny. Można również dostarczyć sprzęt osobiście do naszego serwisu w celu zdiagnozowania usterki.

Jak szybko zostanie wykonana usługa naprawy?

Każda wykonywana naprawa jest indywidualnym przypadkiem. W przypadku wymiany szybki lub wyświetlacza średni czas realizacji to 1-3 dni robocze. W przypadku precyzyjnych napraw, takich jak lutowanie płyt głównych, czas naprawy zazwyczaj wynosi ok. 2-4 dni. Czas każdej naprawy może się wydłużyć (np. z powodu oczekiwania na części), o czym informujemy klienta w trakcie przyjęcia sprzętu do naprawy lub poprzez kontakt telefoniczny.

Jak skorzystać z naprawy wysyłkowej?

Urządzenie bez kart SIM i kart pamięci oraz bez akcesoriów należy spakować tak, żeby nie było narażone na uszkodzenia w czasie transportu. Dołącz do przesyłki swoje dane i adres, na który mamy odesłać Twoje naprawione urządzenie. Koniecznie opisz dokładnie zgłaszaną usterkę. Nadaj przesyłkę dowolnym kurierem na adres: FormaGSM - Serwis Elektroniki ul. Wilhelma Konrada Roentgena 46 / lokal 11, 02-781 Warszawa, tel.: +48 790 574 838 Po nadaniu przesyłki oczekuj na kontakt z naszej strony. Za usługę naprawy możesz wygodnie zapłacić kurierowi za pobraniem.